shadow cont muzika, mp3, Kūriniai, Parsisiųsti, Klausytis, Kūrėjai apie projektądiskusijospaieška cont shadow
ieškoti
pic2
vartotojo vardas slaptažodis registruotis
con con
line

Diskusijos

Forumo taisyklės

Forumo dalyvių prašome laikytis tvarkos, nesikeikti, nereklamuoti kitų interneto svetainių ar prekių.

Forumas > Muzikos kūrimas > Kompressija
NatOn | 2010-04-19 16:28:27
Sveiki, jau ilgokai kuriu muzika bet kiek imanydamas stengiuosi kuo maziau nauduoti kompressoriu. Butu idomu suzinoti kaip kiti prodiuceriai dirba su kompressorium, kada ji panaudoja o kada ne. O jei kas turi ka patarti del kompressijos tai butu visai ne pro sali :) Tai kad skelkit viska ka zinot apie kompressija, kompressorius ir ju panaudojima :) cheers
mcnys | 2010-04-19 17:59:51
as ju vengiu kaip ymanydamas, dazniausiai naudoju boso sulyginimui, kikui papimpinti, dar sidechainui bet siaip kadangi man patinka kai mano muzika atrodo kaip zuvies kaulas, o ne apskaldyta plyta, tai vengiu ju, vat kas kita yra su multiband kompresoriais, sakyciau naudotinas aparatas gan daznai :)
spectral | 2010-04-19 23:20:44
Multibanda su curve editorium naudoju nuolat ir visur, daznai net ant kiekvieno garso atskirai.Juo galima pasiekt tiek ivairiu efektu (kaip po sidechaininga), tiek pareguliuti garso dinamika, tiek naudot kaip limiteri (kad neissoktu garsas per stoga), taigi, naudingas daiktas :)
Is principo jei imsi kompresoriu, ziurek, kad butu su kreivem, nes tada be jokio didelio mokslo vizualiai ir intuityviai gali padaryti daug gerio.
MaikU | 2010-04-22 22:08:06
tik ant bass ir poly synth su maža ataka. Padai ir ir fx dažniausiai be compresorių pas mane. Pradėjau naudot (pagaliau) EQ visur kur įmanoma. EQ>compresorius.
dxginger | 2010-04-23 01:00:48
Hm, rekomenduoju: www.tutorials.dxginger.co m
:D
dyendy | 2010-04-23 13:14:44
dxginger paraše:
Hm, rekomenduoju: www.tutorials.dxginger.co m
:D
---
as jau pora metu seku sita tinklapi ir tutorialu skiltis neatsinaujina del manau tingaus moderatoriaus ar as klystu? :D
dxginger | 2010-04-23 14:20:58
nu vat blm, moderatoriui reiktu nagus atkapot:D prisesiu siom dienom prie rashliavos, apie savo kurimo procesa paporinsiu. gal bus kam idomu:)
NatOn | 2010-04-24 13:55:41
Parasyk apie kompressija butinai, viska ka zn ;) Labai idomu :)
NatOn | 2010-04-24 13:56:36
Stellardrone paraše:
tik ant bass ir poly synth su maža ataka. Padai ir ir fx dažniausiai be compresorių pas mane. Pradėjau naudot (pagaliau) EQ visur kur įmanoma. EQ>compresorius.
- --
Neisivaizduoju kaip imanoma kurt be EQ :) Smagu kad pradejai :P
Re-Horakhty | 2010-04-25 22:24:11
Nu kompresuoji tai ka reikia taip kaip reikia ir tiek:D, svarbu suprasti kas tas kompresorius ir kaip jis veikia:)
MaikU | 2010-04-25 23:23:23
NatOn paraše:
Stellardrone paraše:
tik ant bass ir poly synth su maža ataka. Padai ir ir fx dažniausiai be compresorių pas mane. Pradėjau naudot (pagaliau) EQ visur kur įmanoma. EQ>compresorius.
- --
Neisivaizduoju kaip imanoma kurt be EQ :) Smagu kad pradejai :P
---

na anksčiau aš rečiau naudodavau ir tiek. Kartais geriau užmesdavau ant instrumo kokio masteringo presetą (ten ir EQ įena, kompresija ir pan), bet po to pastebėjau, kad rezultatas netenkina, pradėjau pats ximičinti :DDD
nomen_d | 2010-04-27 00:25:43
presetai tiems kas nesupranta ka daro...
x-name | 2010-04-27 07:14:10
kaip suprast "iki ar zemiau 0"?cia kompresoriuj kurnors ar master db metre?nes gabalas tj juk negali buti virs 0
dxginger | 2010-04-27 10:38:13
kompresavimas ksirtas palaidai dinamikai suvaldyti.Kai garso wave'as blashkosi amplitudeej nuo iki..tada kompresoriumi galima ta nuo iki apibrezti, kompresorium virshutine riba, gateriu - apatine. Priklausomai nuo muzikos zanro, kompresuojamo instrumento (vokalas tiap pat instrumentas) ir daugybes kitu niuansu skiriasi ir sio efekto panaudojimas. Presetai yra gerai kaip pradzios tashkas, nuo kuriu pradedi visus reguliavimus. Presetus naudoju, nes juose sukaupta siokia tokia patritis, pvz Presetas Pianinui kompresinti.
Siaip toks akivaizdesnis pvz kompresoriaus naudojimo aprashytas Izotope Ozone manuale, pats pluginas ishsiskiria savo atvaizdavimu kompresavimo (butent HISTOGRAMU naudojimas, kurios fiksuoja parodymu istorija), mano akimis tiap realiau matoma kas kompresuojama. Mano rekomenduojama literatura, !daugiau nei manualas.
http://www.izotope.com/pr oducts/audio/ozone/OzoneM asteringGuide.PDF
Igudus ir su mintim jau galima pradet naudot betkokius kompresorius, turincius tik jiems budingus niuansus.
dxginger | 2010-04-27 12:42:03
EricGeder paraše:
x-name paraše:
kaip suprast "iki ar zemiau 0"?cia kompresoriuj kurnors ar master db metre?nes gabalas tj juk negali buti virs 0
---
Muzikines programos susitvarko su perkrova, nes ju dinaminis diapazonas gali buti ishplestas (cia prasme igija jusu pasirinktas darbinis Bit-depth, kuris gali buti 16, 24, 32 bit, !darbar vis placiau pradedami naudoti 64bit, vienas is pvz naujausia Sonar versija).
-------------------- ------------------------- ----------
(Beje Bit, kam nelabai aisku tai as kaip pvz isivaizduoju: skirtumas ar dailininkui duota 16 skirtingu spalvu nupieshti paveiksla, ar 32..zinoma daugiau atspalviu irdetalumo ishgaus dailininkas is 32 spalvu, taip kaip sakant Bit apsprendzia informacijos detaluma. Kas nori gali prasitestuoti ta reikala su efektais emuliatoriais, Lo-Fi vadinamais).
-------- ------------------------- -----------------------
Bet visa tai darbiniame lygije, o realiai - 0dB yra riba, kurios niekas neperzengia kurini ishleisdami i vieshuma. Kai paversi i koki nors klausoma formata savo kurini, pamatysi kad viska auskciau nulio paograma nukapoja, o tie nukapojimai ir virsta ishkraipymais jei nebuvo sutvarkyti iki renderinimo. Cia kaip detum kazkoki siuntini i per maza dezute, i ja sugrudi, bet vaizdas nekoks,o kam?geriau didesne dezute paimt. Taip ir su dinamika, yra pakankamai vietos iki to 0dB visai dinaminei ishraishai sutaplint, kam ta riba perzengt.
Kaikurios programos pagal nutylejima turi limiterius, tad tokiu atveju exportuojant kurini i koki nors wave labai blogio ir nebutu. Bet kas zino kaip ten limiteris veikia ir ar ihvis jis veikia. Jei overloudinta kurini surenderini ir limiterio nera, viskas uzrashoma kaip klaidos, ir veliau jau imest kurini i koki editoriu ir dar uzdet koki limiteri nu man atrodo be prasmishka (reikia tai padaryti iki tol).
tad realiai jei jau zaidziat su overloadais, tai master takelyje nu idekit limiteriuka. Beet, aisku geriausia apsieiti be limiteriu kurinio garsuma tvarkant paciam kurybos procese ir taip neleidziant jam overloadinti.
dxginger | 2010-04-27 12:47:36
dxginger paraše:
EricGeder paraše:
x-name paraše:
kaip suprast "iki ar zemiau 0"?cia kompresoriuj kurnors ar master db metre?nes gabalas tj juk negali buti virs 0
---
Muzikines programos susitvarko su perkrova, nes ju dinaminis diapazonas gali buti ishplestas (cia prasme igija jusu pasirinktas darbinis Bit-depth, kuris gali buti 16, 24, 32 bit, !darbar vis placiau pradedami naudoti 64bit, vienas is pvz naujausia Sonar versija).
-------------------- ------------------------- ----------
(Beje Bit, kam nelabai aisku tai as kaip pvz isivaizduoju: skirtumas ar dailininkui duota 16 skirtingu spalvu nupieshti paveiksla, ar 32..zinoma daugiau atspalviu ir detalumo ishgaus dailininkas is 32 spalvu. Taip kaip sakant Bit apsprendzia informacijos detaluma. Kas nori gali prasitestuoti ta reikala su efektais emuliatoriais, Lo-Fi vadinamais, pvz: http://www.sonicspot.c om/bjlofi/bjlofi.html).
---------------- ------------------------- ---------------
Bet visa tai darbiniame lygije, o realiai - 0dB yra riba, kurios niekas neperzengia kurini ishleisdami i vieshuma. Kai paversi i koki nors klausoma formata savo kurini, pamatysi kad viska auskciau nulio paograma nukapoja (nes dekoderiui nenusakyta kaip elgtis su tokia informacija. aisku yra ivairiu dekoderiu), o tie nukapojimai ir virsta ishkraipymais jei nebuvo sutvarkyti iki renderinimo. Cia kaip detum kazkoki siuntini i per maza dezute, i ja sugrudi, bet vaizdas nekoks,o kam?geriau didesne dezute paimt. Taip ir su dinamika, yra pakankamai vietos iki to 0dB visai dinaminei ishraishai sutaplint, kam ta riba perzengt.
Kaikurios programos pagal nutylejima turi limiterius, tad tokiu atveju exportuojant kurini i koki nors wave labai blogio ir nebutu. Bet kas zino kaip ten limiteris veikia ir ar ihvis jis veikia. Jei overloudinta kurini surenderini ir limiterio nera, viskas uzrashoma kaip klaidos, ir veliau jau imest kurini i koki editoriu ir dar uzdet koki limiteri nu man atrodo be prasmishka (reikia tai padaryti iki tol).
tad realiai jei jau zaidziat su overloadais, tai master takelyje nu idekit limiteriuka. Beet, aisku geriausia apsieiti be limiteriu kurinio garsuma tvarkant paciam kurybos procese ir taip neleidziant jam overloadinti.
---
Re-Horakhty | 2010-04-27 23:25:26
biski nesamoniu xebra priraset:))))
dxginger | 2010-04-28 00:11:35
o konkreciau?
Re-Horakhty | 2010-04-30 18:18:18
Na, bitreita bitreitu ir vadimkim, o dinaminis diapazonas tegu lieka sau::), yra didelis skirtumas tarp 8 ir 16 bit, dar ir koks didelis, bet virs sesioliks bb pajusi, tikrai nepajusi skirtumo tarp 24 ir 32 ar panasiai, o be to, cd formatas yra 16 bit taip ar taip, taip kad irasytas kurnys vistiek bus "nuBitintas".

del 0 db ir db virs jo. progaramos tu db enrodo, nes tie dazniai jokiam leidybiniam formate neegzzistuoja, todel ant kaikuriu programkiu ju paprasciausiai enrodo, ir niekas nieko ennukirpineja, gaunasi elemtarus overgainas-ty per garsus signalas, kuris distorina ir sudegina aparatura.
Beja, mesciau i siuksliud eze bet koki muzikos kurimo softa kuris turi limiteri pagal nutylejima, e-jay lygio zaislas.

del master, ant master NIEKADA NETURI IR NEGALI BUTI jokiu limiteriu, kompresoriu ir panasiu dalyku.
Kas cia per "zaidimai su overlaudais", overloundu neturi buti geria sumixuotame kurinyje, tai ka mes cia visi 'zaidziam" yra muziks garsu miksavimas, jei du trackai duoda overlauda, vasindai harmonis, oktavos ir eq nesutvarkyti.

Da r del kompresoriu, ir ten nenusileidimu zemiau 0, perkompresuotas garsas yra mires garsas.
O limiterio isvis paprasti kurejei turetu atsisakyti, palikim kompresorius ir limiterius masterintojam.
Na taip, kaikuriuose elektronikos zanruose tie limiteriai ir kompresoriai (is esmes limiteris ir yra kompresorius, skirias tik tuom, kad limiteris turi labai dideli ratio) reikalingi, bet kompersuot padus, gten sythus paprastus ir tt tai bbz, nebent labai saikingai ir svelniai, ir tik ten kur tai butina.


dxginger | 2010-04-30 23:38:11
Kadangi su muzika ir jos niuansais draugauju gan ilgai ir intensyviai tai drįsiu gint savo nuomone. Na ir atsakydamas pasiremsiu ir specialistu nuomone:)
----------- ------------------------

Re-Horakhty paraše:
Na, bitreita bitreitu ir vadimkim, o dinaminis diapazonas tegu lieka sau::), yra didelis skirtumas tarp 8 ir 16 bit, dar ir koks didelis, bet virs sesioliks bb pajusi, tikrai nepajusi skirtumo tarp 24 ir 32 ar panasiai, o be to, cd formatas yra 16 bit taip ar taip, taip kad irasytas kurnys vistiek bus "nuBitintas".
---------------------- -------------
tai pala, esme ta kad naturaliai zmogaus ausis tiesiog nebeimato didelio skirtumo kas virsh 16bit, nes tai pakankamas bitu kiekis garsinei informacijai detalizuoti. O visi tie 24 32.. tai cia jau technikos pasiekimo lygis. Na o dinaminis diapazaonas tiesiogiai susijes su bit. Paimk pvz 2bit spalvu, nu kaip pvz atitikmeni paimkim spalvas: tai butu juoda balta. Mazai ka nusakysi, o paimk 16bit ir tarp juobos baltos spalvu įterpk melyna, zalia, raudona, morkava spalvas..padideja ishraishkos gausa, taip ir muzikoje dinaminis diapazonas. Kitaip sakant !skale nuo 0 iki kokiu -64bD ar sudalinti i dvi mierkas, ar pasiemus dideli dB depth sudalinti i daug smulkiu padalu. Va tai yra dinaminio diapazono detalumas, arba gilumas (depth). Kad nebutu tai tik mano nuomone prisiminiau savo sena mokytoja Tweakheadz, jo paasikinimai tuo paciu klausimu:
http://www.tweakhea dz.com/16_vs_24_bit_audio .htm
Beje, kompiuteris su WIN XP 32 dirbant su audio (irashant audio, manipuliuojant) zymiai greiciau dirba 32bit rezime nei 16bit, nes tokioj pacioj koduotej dirba patys Windows XP.

------------ -----------------------
Re-Horakhty paraše:
del 0 db ir db virs jo. progaramos tu db enrodo, nes tie dazniai jokiam leidybiniam formate neegzzistuoja, todel ant kaikuriu programkiu ju paprasciausiai enrodo, ir niekas nieko ennukirpineja, gaunasi elemtarus overgainas-ty per garsus signalas, kuris distorina ir sudegina aparatura.
---------- -------------------------
kaip tai nerodo? o tai kodel visais laikais audio reikaluose yra toks terminas headroom?
http://en.wikipedia.org/w iki/Headroom_%28audio_sig nal_processing%29
juk jis ir nusako visas ribas. Beje nuo bit depth priklauso headroomo dydis. Beje, tai kam to overgaino siekt? Manau kaip tik sitie dB parodymai ir leidzia orentuotis kad to nebutu. Ir kaip priminimas, reik neuzmirsht kad yra daug skirtingu garsumo matavimo vienetu, paremtu kitokiu skaiciavimu: spl, dBv, dBm, RMS. Decibelai pagrinde yra momentiniams parodymams stebeti, o RMS skaiciuodamas tam tikras vidutines reikshmes peaku duoda realesne garsumo ishraihska.

--------------- ---------------------
Re-Horakhty paraše:
Beja, mesciau i siuksliud eze bet koki muzikos kurimo softa kuris turi limiteri pagal nutylejima, e-jay lygio zaislas.
------------ ---------
Bet yra tokiu, va elementariai isijungiau live performanco programa, joje idiegtas limiteris. O tam kad tiesiog per klaida grojant kur nesudegint aparaturos, kaip sakant SAUGIKLIS. Aisku tai gali ishjungti, kaip kad pvz Traktor Dj.

--------------- ------
Re-Horakhty paraše:
del master, ant master NIEKADA NETURI IR NEGALI BUTI jokiu limiteriu, kompresoriu ir panasiu dalyku. Kas cia per "zaidimai su overlaudais", overloundu neturi buti geria sumixuotame kurinyje, tai ka mes cia visi 'zaidziam" yra muziks garsu miksavimas, jei du trackai duoda overlauda, vasindai harmonis, oktavos ir eq nesutvarkyti.
------- --------------
Taip su overloadais zaist nereikia. Bet del mineto headroom'o programos su jais susitvarko ir mazi overloudai nieko tokio. Tiesiog svarbu kad jie priesh rendirant butu sutvarkyti su minimaliu limiteriu, kuris tuos retkarciais ishokancius peakus uzkoduotu gera informacija ir wavas masterinimui nukeliautu svarus.
Kodel? Programa pasinaudodama konverterio algoritmais renderindama i wav ka padaro su signalu kuris auskciau ribines reiksmes, pavadina ji maximalia reikshme, 0dB (Paveikslelio virsus). http ://i132.photobucket.com/a lbums/q34/dxginger/palygi nimas.jpg
Limiteris specialiais algoritmais tas reiksmes perkojuoja i taisyklingas ir jau surenderinus i wav matomas puikus rezultaas (Paveikslelio apacia). Bet cia !nekalbu apie padauginima, kalbu apie kosmetika. Jei kurinys masishkai virshyja ribas, ieskokite problemos..kaip ir minėjai Re-Horakhty. Ir beje, limiteris nera visiskai tas pats kaip kompresorius, tik principinai abu dirba panashiai.

----- ----------------
Re-H orakhty paraše:
Da r del kompresoriu, ir ten nenusileidimu zemiau 0, perkompresuotas garsas yra mires garsas.
O limiterio isvis paprasti kurejei turetu atsisakyti, palikim kompresorius ir limiterius masterintojam.
Na taip, kaikuriuose elektronikos zanruose tie limiteriai ir kompresoriai (is esmes limiteris ir yra kompresorius, skirias tik tuom, kad limiteris turi labai dideli ratio) reikalingi, bet kompersuot padus, gten sythus paprastus ir tt tai bbz, nebent labai saikingai ir svelniai, ir tik ten kur tai butina.
-------------------- -
ne zemiau, o auksciau nuliu. o realiai kompresoriuje ta ribine reikshme nusako Thereshold, priklausomai ka tu su signalu nori daryti. Ir taip, perspaustas garsas yra mires. Cia tas pats kaip meti kamuoliuka sokinet i kodirodiu kurio ausktis nuo grindu iki lubu yra praktishkai kamuoliuko diametro - kamuoliukas beveik neshokines. Limiterio nesiulau atsisakyt, bet siulau tiek naudotojams tiesiog ishsiaiskinti kas tai per daiktas. Ir tiek limiteris tiek kompresorius n metu naudojamas kuryboje, ir aisku masterinimo darbams.
Limiteris ishskirtinai nuo kompresoriaus turi dideli ratio ir greitos atakos. Ratio gali buti reguliuojamas, ish sio ir keliu parametru limiterio algoritmai igavo pavadinimus, Soft, Brickwall. Bet siuolaikiniai limiteriai skirtingai nuo kompresoriu pasiteklia ir psichoakustinius metodusm, atsizvelgdama i limituojamo garso shaltinio charakteri: ar tai yra auskto daznio trumpas taip vadinamas clipas i kuri limiteris reaguos greičiau (ishvengdamas pumpinimo efekto), ar tai yra bosinis tonas, i kuri limiteris automatishkai reaguos leciau (ishvendgamas distortinimo).
1 2 3 Sekantis
Meniu
įdėti sukurti priminimą
sąrašas sugrįžti į temų sąrašą
Statistika
Viso žinučių 20 iš 43
Viso pamatė 11578
Dabar prisijungę
Įdomybės
eMusic.LT `07. Kiekvienais metais, atėjus pavasariui, sudaromas praėjusių metų geriausių kūrinių bei jų autorių sąrašas.
daugiau
Reklama
line
© 2002-2017 www.emusic.lt - visos kūrinių autorinės teisės priklauso kūrinių autoriams!